BIRD IN BLACK AND WHITE

Söndag, alltså skola imorgon.. suck. Men det är bara att bita ihop, det är väl snart höstlov? :-D . Gårdagen spänderades trotts allt med killarna, och ida förstås. Vi var ute ett tag.. vid tio gick vi hem hit och tittade på film! Fast killarna var nog mer intresserad av Tzatziki, thihiiiiiii. Aja, dom drog väl strax efter tolv och så gick jag och la mig. Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden, sjukt. Idag ska jag nog ta mig till svingbolsta och skriva ut dom sista bröllopsbilderna till johan och linda. Sen ikväll kanske det blir bio, det beror på när idusen kommer hem. Jaja, ha det bäst så länge!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder.



Vad ska du se för biofilm då? :)

2010-08-22 @ 12:18:09
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0