CAUSE WHEN THE CHILDREN SING, THEN THE NEW WORLD BEGINS

Ännu en avklarad dag avklarad. Snart helg, haha! Det har regnat här hela dagen, det är inte roligt. Har suttit inne och inte gjort nånting hela dagen, internet har dessutom inte funkat heller.. vilket har gjort mig väldigt lack! Men jag har suttit och tänkt lite på hur jag vill ha mitt nya rum, och jag känner på mig att det kommer bli grymt :) Det värsta är att folket i denna family är segast i sverige. Ajaaaaaa, nu ska jag nog ta en kvällsmacka. Har sovmorgon imorgon så behöver inte sova än.. men just nu har jag inget att göra så jag tror nästan jag ska hoppa isäng ändå ;) godnatt.



/ Fanny


kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

Har gett er ett pris på min blogg, kolla gärna in:)<3

2010-08-19 @ 16:20:53
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0