GÅRDAGENS KVÄLLS-OUTFIT!

Shit vilken dag det blev! I mina tankar såg det ut såhär när jag satt mig i johan och lindas bil kl halv två igår: Gud va kul, nu ska jag åka och fota dop och bli gudmor :D  Så sätter jag mig i billen och så säger linda: Vi kanske ska berätta nu, vi ska gifta oss! Ja, så jag blev bröllopsfotograf igår, sjukt nice. Bra med lite träning också eftersom jag ska fota ett annat bröllop i september, vilket jag glömt sagt till er läsare. Efter bröllopet åkte vi ner till svingbolsta och fotade, bröllops bilderna kommer när jag har redigerat klart dom osv. Iallfall så blev det fest efter allt ståhej i kyrkan, trevligt. Jag åt som en ko också, mycket gott var det. Vid 11 gick jag,mamma och  morfar upp till vallen. Haha, morfar vettu (y. Träffade på ida och felix där uppe, så hade en mycket trevlig kväll med dom. Monika och Bertil skjussa hem mig och mor i regnvädret vid två kanske, då blev det sängen. Ja, så var det med de! Nu ska jag redigera bilder. Puss.



/ Fanny


kommentarer
Postat av: Lovisa

vart har du köpt den där randiga tröjan?

2010-08-10 @ 12:50:07
URL: http://littlesister.devote.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0