GÄSTBLOGGNING AV IDUSEN.

HEJSAN HOPPAN.

ida heter jag, och råkar vara väldigt nära vän med fandolino. hiho
och detta hade jag tänkt skulle bli en gästbloggning då.

ja. just förtillfället står fanny och schteker lite foodius hon hade tänkt käka,
och jag sitter och tigger lite granna.. för ovanlighetens skull. men hur ska man annars komma någon vart här i livet?!

för övrigt så tycker jag att fannys katt semlan är dum i huvet, och lite smått störd.
hon står alldeles preis bredvid mig nu och morrar åt sveriges sötaste katt som inte gjort henne nånting alls. fy, dum katt!!

mjaaaaaa. annars då? jodå............
ikväll ska jag och fanny käka chirre. smuttans värre. och nu vet ni det också. ännu smuttigare!

när ni endå håller på att läsa er igenom detta inlägg,
tycker jag ni kan pallra er in på min egna blogg och glutta... http:/iholward.blogg.se/
det är ingen ffoto-blogg, så förvänta er inte mucho med bildolitosar.

nej, nu ska kika in face, och senare bär det av hem till moi för jag ska tjocka i mig mat.
ha en trevlig kväll alla bloggers, resten jag tänkte skriva tyckte fanny var för dumt tyvär :( haha.
aja, PUSSSSSSSSSSHEEEY :-)



jag var tvungen att lägga upp en bild också sa bruden bredvid.... så jag sattsade på denna.
och den är ett år gammal, så ni veeeeeeeet.

/////////   I D A A A A   :-D

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0