GÖTEBORG

I'm back! japp jag har varit hemma från göteborg sen i torsdagskväll..
i måndags så åkte vi med tåget från uppsala klockan 07.40 och var framme runt ett tiden då så kika vi runt i lite affärer sen så gick vi och fikade med addes kompis som bor i göteborg, sen resten av dagen så var vi till hotellet och checka in sen så åkte vi in till stan ock käka och kolla runt och sen tillbaks till hotellrummet och tog de lugnt jag va helt slut kan jag ju tala om.. sen på onsdagen så tillbringa vi typ hela dagen på liseberg.. och torsdagen så checkade vi  ut och åkte till nordstan och kolla runt tills klockan 17 då tåget gick hem.. lite kortfattat av våra 3dagar i göteborg men nu ska jag städa så vi hörrrrs, imorn blire valbo sen träning gryyyymt vi hörs! :)

Göteborgshjulet!





/ sara


kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder :) hoppas du hade kul då :)

2010-08-08 @ 18:40:18
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0