BUSIGT

Hej på alla glada! Jag har kommit på att det strax är jul. Och imorgon sista skoldagen, i'm happyface :-D Jag och Linn lyckades även övertyga Inger om att få glutta på bandyturneringen, så vi satt där och hosta och roade oss med arga spelare och dumma domare. Haha, så inte ska jag klaga inte! Förövrigt så ska jag och mina tjejor käka pizza och färga utväxt imorgon, ännu mera grejt. Har även varit och köpt en stor fet godispåse som jag hade tänkt svulla i mig imorgon :) Och nu ska jag gå och göra någe, å senare ikväll ska jag sitta klistrad framför tv:n. Ciaaaao.

Jag lekte lite med kamera inställningarna :)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Anonym

Fanny, jag har en smaart idé! Kan inte ni som kan lite mer om systemkamera och hur man använder den slänga in några inlägg då & då med tips och sånt som är bra&kul att veta för att fota bättre med just systemkamera?! :-D

2010-12-20 @ 19:56:20
Postat av: victoria

Fanny, jag har en smaart idé! Kan inte ni som kan lite mer om systemkamera och hur man använder den slänga in några inlägg då & då med tips och sånt som är bra&kul att veta för att fota bättre med just systemkamera?! :-D

2010-12-20 @ 19:56:55
URL: http://victoriasvanstrom.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0