AJ!

ja de kan man ju säga jag, tvillingarna, adde och bröderna möller cykla ur till östa vid halv elva och vi kom hem för nån timme sen och nu har jag bränt armarna och ryggen de svider rejält kan jag ju säga.. Och imorrn ska de bli 28 grader och då måste man ju sola magen och hur ska jag lyckas med att inte bränna den?  ( har märkt nu att benen och ansiktet också är rätt bränt! ) iallfall när vi hade kommit hem från östa så hade mamma köpt massssa jordgubbar en skit stor kartong med massa små kartonger i om ni fattar,  haha men då käka vi iallafall jordgubbar och glass sen kom tvillingarna och vi kolla på vm och holland vann över brasilien inte bra! jaja dom skulle bara hem å äta sen kommer dom väll hit igen.

Ojustja matchen mot harbo igår vann vi med 1-0 :D fast jag va inte med så mkt .. fick svårt att andas de tog liksom stopp i halsen men jaja huvudsaken var att vi vann tkr jag dom andra i tärnsjö var ju iallafall bra :)


suuuuuuuuddig bild på waboba bollen men jag har inga bilder alls för tillfället...

/ sara


kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

himla fin bild:)

2010-07-03 @ 00:42:36
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Lisa berglund♥

sv; okejs, taack! :)

2010-07-03 @ 00:48:25
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0