THIS USED TO BE A FUNHOUSE

Detta var ett tag sen nu, jag ska bättra mig. Men det har kommit saker imellan hela tiden, menmen. Tisdagen spänderades (som ni kanske läst i saras inlägg) i tärnsjö. Vi hade mys och tittade film osv. Det var ett bra tag sen vi träffa skitungen nu, så det var trevligt! :) Vi tog halv tolv bussen hem, och sen sov ida här. Därför hade jag inte tid att blogga då. Sen igår så vaknade jag ju självfallet upp med ida dårå, nån gång mitt på dagen träffade vi August,Andrè och Marcus. Jag lovade dom att dom skulle få bada så vi traskade ut till Svingbolsta, sen fram igen när dom hade badat klart. Jag och ida käkade lite, sen efter ett tag drog hon till Felix så då gick jag till Herman och var med killarna hela kvällen. Var hemma vid halv ett inatt, var trött som en ko och skulle upp tidigt.. därför jag inte hann blogga då heller. Idag skulle jag egentligen till Fururvik med Johan&Linda men vädret är inte på topp så vi skippar det. Det var ett satans åskväder här inatt, fy satan! aja, nu ska jag käka frukost. Puss





/ Fanny


kommentarer
Postat av: Linda

Sjuk snygg bild :) gillar den :D

2010-07-29 @ 21:33:49
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0