FJORTON

Ett år äldre, men jag märker ingen skillnad.Alltså, är allting som vanligt :) Jag ska börja med att tacka för alla trevliga gratulationer, mycket snällt av er alla! :) Dagen har iallafall varit helt toppen, + att mitt objektiv kom idag också :D Och min mobil, vilket inte var så lyckat. Såhär var det: Pappa kom med två paket som han hade hämtat på tempo, jag blev överlycklig. Öppnade objektivet och lekte lite, sen skulle jag sätta igång min älskade och efterlängtade mobil som varit på lagning. Gissa vad jag upptäcker?! - jo, dom puckona på DustinHome har satt knapparna upp och ner.. så det är bara att skicka tillbaka skiten, igen. Snacka sur jag blev då alltså, men jaja.. sånt är livet! Jag fick träffa min nyfödda kusin Bianca för första gången idag också, bilder här nedan. Mina älskade flickor var med mig hem och käka tårta efter skolan också men dom bilderna blev lite suddiga så dom skiter vi i nu. Detta belv ett lååååångt inlägg, och nu ska jag sova.

Här har ni lite bilder från kvällen, alla knäppta med det nya objektivet: 55-200 mm







/ Fanny

kommentarer
Postat av: petra

grattis i efterskott :)

2010-06-04 @ 15:14:26
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: ida

sv; haha, jaså! så det är så dom ser ut :)

SWEEEEET DUD :D(L)

2010-06-05 @ 16:53:40
URL: http://iholward.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0