LÄDERLOPPET 2010

Som sara sa så kom jag till henne vid 10 tiden. Klockan 11.15 började årets Läderlopp! Saras bror och min mamma var med och tävlade och självklart flera hundra till, haha! :) Kameran har varit på hugget hela dagen, så här får ni en bildbomb :) Alla bilder är knäppta med 55-200 mm objektivet.

STARTEN - CYKLING


1. Linn 2. Jennifer


1. Sara med sitt superobjektiv! 2. Hanna


1. Saras syster Catrin 2. Sara som gäspar , hihi




Cyklister


1. Cyklister 2. Mamma med Ann bakom sig

PADDLING


1. Ann och Marika i täten 2&3. Paddlare


1. Mamma och Annika kommer upp på land 2. Malte lika så 3. Påsen och grävling paddlar för fullt

LÖPNING - MÅLGÅNG
Har bilder på ungefär varenda kotte som kom i mål, så om jag ska lägga upp alla dom får jag sitta här tills nästa vecka.. därför har jag valt ut dom jag känner igen :)


1. Mamma 2. Annika


1. Henrik 2. Ann


1 Markus 2. Jimmy


1. George 2. Malte


1. Kia 2. Lisa


1. Emil 2. Grävling och Påsen


1. Roger och Johan 2. Carina W och Carina K


1. Amanda 2. Jenny 3. Någon söt liten unge :)


1. Sara G 2. Fotokrig med Petra 3. Ankan


Älsklings tvillingarna


Nej nu får det vara nog, vi avslutar med en bild på årets fina,röda läderlopps t-shit!

/ Fanny

kommentarer
Postat av: petra

haha, gillar "foto kriget"!

2010-06-05 @ 23:59:01
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: pernilla

fina bilder fanny !

alla utom dom på mig ;) <3

2010-06-06 @ 14:41:06
Postat av: Lisa berglund♥

haft en bra helg?:)

2010-06-06 @ 15:51:56
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0