I WAS BORN TO MAKE YOU HAPPY

Godmorgon på er! Jag har precis ätit lunch till frukost, haha. Åh mätt som en plätt blev jag också. Bloggade inget igår, för jag orkade inte. Men jag tillbringade iallafall den slappa söndagen med jenny, ida och sara. Ida drog till felix sen på kvällen, å då tittade jag,jenny och sara på Titanic och svulla chips. Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska ringa ida strax tänkte jag.. om jag har tur så kanske hon går med på att ringa Åsa och fråga om vi får rida en sväng, vi får se :) Sen har jag också total bildbrist, men jag och sara ska fota pellan någon gång i veckan så då kansk det kommer upp lite nya porträtt! Här har ni ett lite småmysigt foto från fotograferingen med vickan :) Puss.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0