MYCKET JUST NU!

Jag har faktiskt lite andledningar till att jag inte bloggat så ofta nu på sistone men de känns som de är vääldigt mycket i skolan just nu och då kommer bloggen i andra hand. Fanny sköter den ju bra i varje fall, de är tur jag har henne ♥ de har jag sagt ett antal gånger nu men ;) har i varje fall alldelensnyss gjort matteläxa. Massa so frågor, svenska bokrecension och uppsats, engelska bokrecension, musik prov är vad jag har framför mig tills näästa vecka, idag gjorde jag i varje fall religions uppsats om islam och judendom och de gick nog bra tror ja (: nog tjatat om skolan, som dom flesta kanske läst om inte sett med egna ögon så har de kommit en hel del snö rätt mysigt tycker ja, men de är inte mysigt när de är slaskigt som de var idag då de kom snöblandat regn men jaja jag överlever men nu ska jag allt ta och sova godnatt!

bild från någon vecka sen, stämmer kanske inte riktigt in eftersom de faktiskt varit snöblandat men jaja vi kör på den ändå bara för att jag inpricip inte har en enda rolig bild för tillfället men de ska ändras på nåndag när de inte har hunnit blivit kolsvart när man är hemma från skolan.. big bild för den delen ;)



/ sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0