SYSKONKÄRLEK ♥

God måndag, eller vad man säger? :) Denna dag har gått segt,ännu segare.. och kanske tillochmed segast! Blev ifs bättre och bättre! Bandyn på idrotten gick piss, å jag va inte pepp alls. Sen så gick väl träningen inge bra heller, eftersom jag har noll kondition.. vilket vi alla redan vet. Men va gjorde det liksom, jag garva och va gald :) Sen när vi skulle gå hem från träningen så garva jag ännu mer! Å när jag och vickan gick sista biten själva så höll jag på att svimma för jag garva så mycket tror jag :-D Det va ju lite småroligt sådär, och vickan är så himlans rolig! Sen just nu så sitter jag här och har nyss ätit. Känner att jag strax måste hoppa in i duschen, sen göra matteläxan och plugga massa SO, för kl 8 äre "ung & bortskämd". Chaiioioio. En bild från igår.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Jenny

Men visst är du de, och jag är väl ändå verry snygg jag oxå! :-)

Tycker om dig mulit mulit mkt fanny! kyss på de <3

2010-11-29 @ 19:12:33
URL: http://jeennynordqvist.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha! du är bra rolig du med fannny :-D <3

2010-11-29 @ 19:24:05
URL: http://victoriasvanstrom.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0