TÄNKTE BARA SÄGA ATT...

vi har ändrat lite färger och så i bloggen, om ni inte ser nån ändring pröva då att trycka F5,
jag kan i och för sig berätta lite snabbt om min dag.. Jaa idag följde jag med sara hem efter skolan och vi red ut barbacka i de snöiga vädret, riktigt mysigt kan jag tala om att det var.. sen så kollade vi på lite film där hemma, när jag kom hem därifrån så har jag inte gjort mycket annat än att setat här men nu ska jag ta och borsta mina tänder och sova tror ja.. Förresten så är jag riktigt taggad för morgondagens cirkelträning, naaaaaaaaaaajs, jaja Godnatt nu! :)

/ sara


kommentarer
Postat av: petra

varför har victoria ett A i pannan i headern för hahaa:D?

2010-11-26 @ 06:48:37
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Är det inte helt suuper sköönt med fredag?! :D

2010-11-27 @ 00:16:58
URL: http://roseettens.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0