NAIL POLISH

Ojoj, vilken snöig dag! Det snöar ju som bara den, det verkar ju aldrig ta slut. Kallt är det också, fast ändå lite småmysigt. Haha, jag vet att jag klagade och ville ha sommar igår.. å det vill jag fortfarande, men ändå :) Efter skolan hängde ida & lovisa med mig hem. Vi gjorde inte så mycket, titta lite film och så. Sen när dom gått så slog jag på gårdagens "Bonde söker fru" , haha sköna ännar det finns alltså! men nu ropar mamma att det är mat, sen ska jag nog måla naglarna, eller det behövs iaf.. sen om det blir av det va ju en annan femma! :) ciao.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Ida

Älskar rött nagellack :)

2010-11-27 @ 21:22:17
URL: http://idaveintie.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0