YOU WILL ALWAYS TURN BACK

Äntligen hemma hos min lill-misse, han är väl för go :) Har sakant honom så, hahah! Ja, som sagt så sitter jag nu i min säng hos mamma, jenny gick för ungefär en halvtimme sen kanske? :) Denna dag har gått fort, men det känns ändå som att jag har hunnit med att göra en del saker. Jag började dagen med att packa alla mina grejer, sedan (som ni ser på bilden i förra inlägget) kilade jag över till linda och fotade bianca och ella lite. Sen tog jag mig fram, gick på hockey med dom bästa! Hem hit, åt, umgicks lite med mormor&morfar. Sedan traskade jag och mamma till Kickie i snöovädret för att kolla på hennes lilla valp, gudars så söt den va! :-) Sen gick jag och mötte jenny, då träffade jag även på killarna på vägen.. så kvällen blev spenderad med dom, och jag och jenny har spelat in "peace filmer"och blivit mega mullade, hahah så bäst vi är! :D Snö i örat har jag fått tusen gånger om också.. ifall ni ville veta alltså! Sen efter att ha stått utanför systemet i typ en timme traskade alla hem, förutom jenny som gjorde mig sällskap ett tag till :) Jaja, nu ska jag packa upp det sista av mina klädtrasor, sedan sova. Imorgon blir en hockey-söndag, två matcher att glo på. Vem vet, det kan ju bli skoj? :) Godnatt.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0