BRUNETT

Den människa som hittar ett blondt hårstrå på min skalle är duktig! Okej, det finns säkert nåt, men inget synligt iallafall :) Min kväll har som ni kanske förstår tillbringats hos den duktiga tonaren Linda, tackelitack säger vi till henne :) Det kanske kommer upp någon form av bild på hur jag ser ut i mitt "nya" hår imorgon, haha! Nu ska jag hoppa i säng tror jag, ingen sovmorgon imårrn inte. Har någon himla fråge grejj på morgonen som vi bara måste vara med på. Ingen sovmorgon blir det heller för mig på torsdag, för då har jag fotouppdrag (y) Nej, sängen väntar. BILDBRIST.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Linda

Cool bild :)

2010-10-04 @ 23:07:16
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0