EN MASSA PLUGG

Hallå de va ett tag sen sist men jag har helt enkelt inte haft tid och inga bilder, inte för jag har de nu heller för den delen men jaa.. prao veckan gick rätt fort ändå faktiskt och dom sista dagarna va inte lika tråkiga som dom första och imorrn är de ju skola igen och ett biologi prov väntar så jag ska nog ta och  fortsätta plugga, i varje fall så har jag gjort om headern men de tog ett tag innan fanny blev nöjd som vanligt dårå men vi får se hur länge den här blir kvar men för er som inte vet de så är jag och fanny inte med på headern men däremot har fanny och sara uppdaterats med bilder på oss så ni vet men nu ska jag som sagt fortsätta att plugga.. tryck f5 om headern inte har uppdaterats för er

big hand


/ sara


kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Tack :-)!

2010-10-24 @ 16:39:59
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. tack så mycket! :D

2010-10-24 @ 17:52:55
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0