LÄMNA MIG ALDRIG

Ännu en dag gjord, snart lov. Älskar jag det, eller älskar jag det? Jag älskar det mega mycket! Dagen har varit hit och dit och upp och ner,som vanligt. En massa bra saker, och även en del ledsama och idiotiska grejer. Men sånt är väl livet? :) Jag och ida skulle även rida idag, men Åsa hade totalt glömt det så när vi väl var i stallet hade det börjat blivit mörkt. Men vi ska väl försöka komma igång nån gång hoppas jag! Och nu ska jag photoshopa lite åt mina kära vänner, sedan kanske plugga lite? ehe, eller inte. Aja, pusspuss.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: mathilde!

hejsan, så sjukt fin blogg alltså!

kolla in min med, har just gjort den.

hade en av umeås största blogg förr, men nån jävel hackade sig in på den..

2010-10-26 @ 22:17:38
URL: http://mathildees.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0