VICTORIA

En dag kvar sen öre helg vilket ska bli väldigt skönt, prao dagen gick snabbt idag och de va faktikst en vldigt rolig en också för den delen.. sitter här och funderar om jag ska börja kika lite på biologin eftersom vi har prov på måndag och de är ju ingen höjdare att plugga på helgen precis, från de ena till de andra vet ni vad jag kom påå igår? eller ja de är nog klart att ni inte vet men igår när jag lämnade in en klocka på eklunds så dom skulle spänna den så medans pröva jag och jennifer glsaögon och jag kom fram till att jag passar mkt bättre i glasögon än utan faktiskt, rätt så intressant va?? (:
 nej nu ska jag duscha sen ska jag nog som sagt kika på biologin lite dårå..

några till på vican :)


/ sara


kommentarer
Postat av: Beatrice

Du har fått till ljuset riktigt fint på den vänstra bilden! :)

2010-10-22 @ 19:52:24
URL: http://passionated.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0