VICTORIA FORSBERG, VÅRAT OFFER FÖR DAGEN

Hejsan allaihopa! Jag är sjukt trött och funderar på att snart hoppa i säng, ska plugga lite SO först bara. Imorgon bitti klockan 8 har jag fotouppdrag också, undra hur dom korten kommer bli med tanke på hur trött jag kommer vara, haha! Aja, idag har iallfall jag och sara fotat Vican! Här nedanför har ni ett lite små trist svartvitt smakprov. Mer bilder kommer när jag orkar redigera, och sen har ju även sara en hel drös hon åh. Nej, SO och sängen nu. Tjarrå.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Nina

Skitsnygg bild!

2010-10-07 @ 19:39:07
URL: http://www.svinghammar.se
Postat av: vici

kan någon skicka denna bild till mig oredigerad om de exemplaret fortfarande existerar?! :D skulle vilja använda den som header :):)

2010-10-26 @ 16:23:26

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0