YOU CAN'T BREAK A BROKEN HEART

Jag har inga tår, eller dom finns där.. dom syns, men kännseln tror jag tog sitt pick och pack och drog! Aja, har iallafall införskaffat mig en varm och skön vinterjacka i stan idag, nu fattas bara skorna och en ny mössa som inte är rosa så har jag en komplett vinterutrustning :) Jaja, stan var iallfall riktigt trevlig, kvällen med tycker jag. Kom hem vid 7 och då blev det dom gamla vanliga som gällde. Vi har vart ute ungeförius hela kvällen och jag kom hem ungefär nyss. Pappa vägrade hämta mig så min kära vän aggebagge var hyglig och skjussade hem mig på dendär lilla saken som dom kallar fiddy,haha. Ett under att jag fick plats! Men nog om det, texten blev lång.. men jag har tråkigt och är inte trött, tror faktiskt att jag ska titta på lite oth nu, natti! (:
Vill också tilllägga att jag och amanda är grymma på att mosa buskar.




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0