A LONG TIME AGO

Tänkte berätta vad jag gjort dom senaste dagarna så kanske ni förstår värför jag inte har bloggat, i fredags var jag med vickan vi svulla godis och kolla på oth.. sen när jag kom hem så kollade vi på fotboll och åt kräftor! I lördags följde jag med pappa till uppsala för han skulle hämta sin data som inte gick att laga, och då så skulle han köpa ny och då fick jag också en ( min födelesedags present ) :)

när jag kom hem så vare bara att äta för catrin ville på bio så då åkte vi in till uppsala igen och kollade på i rymden finns inga känslor rätt bra faktiskt :) sen så åkte vi hem.. gick och la mig för jag verkligen ville bli frisk från förkylningen tills idag och de lyckades jag med eller jaa, jag mådde iallafall bättre..

Idag så har jag sorterat alla bildmappar, spelat match mot fanna 95 som vi vann med 3-2 :D och just nu sitter jag faktiskt och väntar på att alla bilder ska föras över till nya datan.. de va typ 14000 bilder och de tar ju låång tid har jag märkt ;) Vääääääääääääääldigt lång text blev de men men..

hehheh hittade en bild sen i vintras de ser typ ut som jag inte har nå hår på ena sidan, typ precis när jag fått kameran :)



/ sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0