ÄNTLIGEN

Nu har jag äntligen klickat hem ett canon ef 50mm 1.8 om allt går rätt så kommer de hem om några dagar :)
innan träningen idag fick laget saft och bullar av våran snälla lagledare Birgitta, + att vi lotta vart vi skulle spela på för platser tills sista matchen de va däremot inte så lyckad dragning av mig eftersom jag fick spela på högermitt och de händer att jag spelar där ( eller vänster ) vanligtvis om jag inte spelar back, men de blir kul ändå :) sen träningen tyckte jag att vi fick igång riktigt fint passningsspel faktiskt, men nu ska jag sluta skriva och ta mig mot högen med läxor, de låter väll kul? jaja ska sluta gnälla de är lika för dom flesta..




/ sara


kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Åh, tack Sara! Du är ju dubbelt så fin kvinna :-)

2010-09-22 @ 17:20:24
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0