DETALJERNA I DIG, SOM BARA SYNS FÖR MIG

Grisnylle rent ut sagt! vi har massa läxor och jag orkar inte. Måste duscha och titta på idol också jö. Sen måste jag gosa med min lillmisse också annars dör han av gosighet, stackarn :( Han följer efter mig hela tiden, och när jag ska pluggar så lägger han sig på blocket eller biter på pennan,när jag sitter vid datan ligger han på tangenterna, när jag är på toa ligger han i mitt knä, när jag sitter och äter biter han mig i tårna.. ja ni fattar. Men söt är han månitro, mjaouuu på han :'*  Imorgon är det som tur är helg, ska nog spendera dagen med sara the mupp, och säkerligen massa annat trevligt folk. Ska även tagga sönder tills på lördag då jag ska leka bröllopsfotograf :D nej, här måste pluggas, ciaoo.





/ Fanny

kommentarer
Postat av: Ida

Snygg ring :)

2010-09-19 @ 10:40:00
URL: http://www.nattstad.se/makeitbeautiful

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0