HEJDÅ SVETTATTACKER, HEJ FROSTSKADOR

Nu äre väl bra kallt ute iallafall! Jag och mina älskade pärlor till vänner har varit ute i kylan i ca 2 timmar. Gått runtrunt och pratat om allt mellan himmel och jord :) Ja, som sagt i ca 2 timmar.. sedan kom killarna och förstörde våran fina pratstund, dummisar. Alla drog vid 11, och jag lika så. Sedan dess har jag suttit och webcamrat med Sara, hon är väl för sköööön hon åh! Jajajaja, nu vet jag iallafall säkert att det är hockey imorgon, och att klockslaget var 7. Superduper hörrni, ni blir det sängen , natti .



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Klara åström.

ahru, en riktigt fiining (:

2010-10-01 @ 08:37:32
URL: http://klaraastromm.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0