LÅT HELA VÄRLDEN SE DITT VACKRA LEENDE

Precis hemmkommen igen, som vanligt. Har tråkigt som bara satan och vill inte sova.. så det får ta och bli ett ointressant inlägg ikväll igen. Ida gick som sagt till Felix, och jag och jenny har tillbringat kvällen med byns muppar. Det har ju varit både trevligt,jobbigt,kallt och svettigt. Jag vill också bara tilllägga att August&Martin är två mega töntar :-) tolka det som ni vill. Imogon står pluggning och bio på schemat, mys. Eller inte det första kanske men, haha. Nej, nu har jag skrivit mig lite trött iallafall.. natti.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: jenny :)

ja verkligen! :D

2010-09-26 @ 13:01:30
URL: http://jeennynordqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv; aha okej :(, det var ju inte riktigt bra ska se om jag kan se vad som är problemet :).



Men du får ha en riktigt bra dag :)

2010-09-26 @ 15:56:47
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0