RÄDD FÖR ATT BLI SOM DU

Jag känner för en tråkig bild på en lampskärm just nu, eller snarare.. jag känner mig som en tråkig lampskräm just nu! Plugg, plugg och ännu mera plugg. Skolan gick väl bra, biologiredovisningen gick ju dock mindre bra. Spåret var lika långt som vanligt om inte längre, och ja.. allt var som vanligt. Men vet ni vad? jag och mina pärlor till vänner missar fysik/kemi timmarna på fredag :-D vi ska nämligen vara funktionärer på 9:ornas friidrottsdag och det är lugnt värt det! Nej, säääängen nästa :)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Nina

Lampskräm? Är det något nytt sätt att bli rädd på....?

------------- Hahahhihihihoohoo

2010-09-22 @ 21:22:59
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0