SÅ VAR DET FREDAG I HÅLAN IGEN!

Alldeles nysses hemkommen, ska strax sova. Tänkte bara slänga in ett kort litet inlägg om dagen så att ni har något ointressant att läsa :-) Dagen började med att vara funktionär åt niorna, det gick väl ganska galant! After that blev det matteprov, vilket gick mer åt skithållet. Men ingen dör ju över det som tur är, eller jag kanske ifs gör om några år när jag inte kan förörja mig och svälter eller liknanade. Men jaja, efter skolan hängde ida med mig hem, och vi började kolla på film. Sen kom Sara osckså, vi hade mycket trevligt må jag säga. Hon drog hem med sin mor vid ca nio. Då hittade jag och Ida på Marcusius,Martinus,Augustus,Andrew och chrillrud! Hahaha, fy fan va jag har garvat.. roliga typer dedär. Aja, kom somsagt hem nyss, och ska nu hoppa i säng! GOdnatt everybody.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild :)

2010-09-25 @ 12:40:14
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0