TÅSSINGAR

Är hos mamma nu, och jag har super tråkigt därför gör jag ett tråkigt inlägg. Kom hem från hockeyn för ca en halvtimme sedan, det var trevligt. Gick dit med jenny&ida, men efter ungefär halva så drog jenny till Harbo för att spela match.. så jag och ida förflyttade oss till killarna. Dom var dryga som vanligt , känns som att mitt hår är fullt med plast, ögat svider och vanten är 7 mil bred. Annars äre bra. Men jag tkr som tur är om dom skitungarna ändå. Matchen slutade iallafall 4-2 till almtuna, om jag inte minns fel? ;) eller spelade dom ens mot almtuna? mitt minne är inte så långt idag märker jag. Men nu tror jag nästan att jag ska gå och riva lite tapet så det händer nåt i detta hus någongång! Pusssssssssis. En bild på biancas fötter.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: VICTORIAFOTO

sv. Jepp, victoriasfoto.webblogg.se om det var den du menar kanske? Har även haft en victoriaphoto.blogg.se, men det var väldigt länge sen :).

2010-09-12 @ 20:07:48
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0