THAT'S LIFE

Ge mig sömn! Trött som .. jag vet inte vad? Skolfotot gick iallfall skapligt, hoppas jag iallfall. Det återstår väl tyvärr att se. Efter plågsamheterna gick jag och ida till mamma och åt jordgubbar och pratade i typ två timmar. Sen tog jag min "sten-väska" och traskade hem till far. Ett under att jag inte får nackspärr av dendär klumpen jag går och bär på? Aja, efter maten tog jag med mig Embla på en promenad. Sen krusa jag Lindas hår, och sen för ett tag sen tittade jag på "biggest looser sverige". Roligt men sorgligt pogram, haha. Nu ska jag nog ta och hoppa i säng, i think. Här har ni en gammal bild på Emblisen!




/ Fanny

kommentarer
Postat av: matilda

SÖT hund! ^^



- Jo det är fint med mig :)

2010-09-07 @ 08:26:02
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0