DINA ÖGON KAN FÅ MIG ATT GÖRA VAD SOM HELST

Irriterad!!! På en hel del saker faktiskt. Framförallt på att min mobilficka till min älskling är borta (ja, jag har letat.. ÖVERALLT!!!) och sen på att internet i detta hus inte har funkat på hela dagen. Åh va jobbigt allt är just nu. Fast ioförsig har det vart en ganska bra dag. Det är ju fredag, solen har skinit, det är valborg imårn, osvosv. Mamma, jag och Jenny pallrade oss iallafall iväg till STUDIOLINE på lite invigning efter skolan! Innan dess stog vi inne på stenborgs i tre år eftersom min mamma tydligen verkar vara född till talarnas kvinna eller liknande (?) Fick iallafall med oss en otroligt lång blomma som brudarna på frissan fick, ett grattis till dom och deras salong! Jag och Jennan gick också där ifrån med en varsin klipp och slingtid, här ska blonderas!! Jag och mor har också tjatat lite på Rosie som i sin tur ska tjata på mannen i hennes hus om att ta oss bort från denna håla i någon vecka i sommar, utlandet here we come (för hoppningsvis!) Kvällen har spänderats med Jenny,Linn och grabbsen. Vi har gjort allt från att hoppa studsmatta och fastnat i bäbisgungor till att tortera varandra (eller,jag har blivit torterad) Nej, nog om allt, denna text har spårat ur för länge sen! Godnatt, imorgon väntar en gryym dag.

Bara för att hon är så söt



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0