ÄRE GOFIKA? :)

Godmorgon, ny dag nya tag! Vallen ikväll, vi har dock inget hus för tillfället så vi får väl svälta. Nej men de löser sig, tror de lutar mot augusts place innan. Men iallafall så var jag och jenny svin duktiga och måla hela panelen i mitt rum igårkväll, åh nu idag tänkte jag fylla i lite jag missat bara sen blir det väl full fart med fix och don. Har inte en aning om vad jag ska sätta på mig för nåt ikväll heller, så jag kommer säkert leva i garderoben några timmar framöver :) hiho. Nej, sätta lite fart kanske? ehe ja. puss.





/ Fanny

kommentarer
Postat av: Ida

Haha är det gofika :D ser iaf jätte gott ut!

2011-08-07 @ 23:26:36
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kika gärna in min blogg :)


♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0