HEM,LJUVA HEM!

Jag tänkte bara säga att jag är hemma, och jag lever!! Har dock haft fullt upp med skolan och läxor dom senaste dagarna, sen har jag ju då valt vänner och pojkvän före bloggen.. dumt av mig kanske ni tycker men behövligt för mig själv kan jag säga. Skulle nog inte klara mig utan dom just för tillfället, ni är guld! Alla efterlängtade klasskompisar är ju också ett stort plus :) Ett minus är ju då att min älskling till iphone är spårlöst försvunnen sedan ungefär en och en halv vecka tillbaka, hårt men sant. En förkylning börjar ta över min kropp också känns det som, så det lutar nästan mot sängen nu alltså! Puss&Godnatt

Lite smakprov från Grekland, orkar inte lägga upp nåt nu.. men det kommer!

det går inte att ladda upp bilder, och jag blir vansinnigt tokig!!!!!!!!! .

/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0