SÖT-KOTTE ♥

Dålig uppdatering, som vanligt. Idag har jag klippt gräset hos mormor&morfar och känat några slantar, behövligt!! Ska försöka slänga ihop lite packning nu också, åker ju trotts allt på söndag :) Annars har jag inget intressant att dela med mig av idag heller, brukar liksom inte hända nåt i denna håla. Igår va det slapp dag, film med vickan&linn på dagen och mys hos august på kvällen! Ikväll vet jag ej, vi ska nog invänta våran kära vän martin inatt iallafall :) Sen imorgon blir det massa fotbollstittande på lunda. Ska frösöka slänga in ett inlägg innan jag åker på söndag, kan hända att det kommer upp nåt imorgon också! puss.

Alldeles tokdålig kvalite, men kotten är så söt så jag är tvungen att lägga upp dom!! jag är kär i han :)




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0