DET KAN ALDRIG KÄNNAS BÄTTRE ÄN SÅHÄR

Godmorgon på er! Jag hann med ett inlägg ändå, som tur va. Kan ju hända att jag mobilbloggar på Arlanda innan vi flyger, men jag lovar inget. Annars händer det inte så mycket, sitter just nu och fryser i min säng. Vädret är inte roligt nu eller, det är ju nästan frost på nätterna för tusan!! Men nej, nu ska jag käka och sen kila på fotboll. Ikväll vet jag inte vad jag och Jennan hittar på, resten av brudarna tar sig iallafall till Ingbo, men själv tror ja jag skippar de va! Och om jag inte mobilbloggar imorgon, så får jag önska alla en trevlig vecka här hemma i Sverige :) Rhodos here i come!!! :-D pusssssar.

Vickan min underbarling!




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0