LITE PINSAMT

Heee-he fyfan, försov mig till träningen idag.. vaknade av att jennifer kom hit och då var klockan tio i elva och träningen börjar elva.. typiskt så ja hoppade springträningen och träna den vanliga men sen stack jag ut och sprang efter den isället ;) jaja nog om de..  igår var jag ju som sagt in till stan efter skolan och jag fick med mig lite grejer hem som ni kanske ser här nedanför men iallafall så när vi kommit hem så blev de film med några underbara människor, myys!

värdelös bild... men skit samma, de jag fick med mig hem var iallfall detta:
jacka, mjukisbyxor, linne x2, trosor, bandeau bh, toning tyvär så hade dom bra en kvar.. sen vara grejer som glömde visa och det är nagellack, dubbelring, fotlänk och sen fick jag dessutom en goodibag men de var ju inte så kul innehåll..



/ sara


kommentarer
Postat av: petra

vill se ringen!!

2011-01-29 @ 14:55:22
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vill ha det linnet där <333

2011-02-06 @ 11:11:57
URL: http://idaveintie.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0