KANONSKUR!!!

Goddag, det ösregnar för alla er som inte sätt det :) Jag tror husen regnar ner i underjorden snart! Jaja, nu blir väl morfar och Johan glada iallafall för nu växer det väl som ogräs på åkrarna runt omkring mig, hiho. Denna morgon/dag har spänderats i staden med Linn och killarna. Jag var vaken klockan åtta i morse och det var en plåga ska ni veta! Fick med mig två linnen hem, behövligt. Men nej, Jennan är här nu.. å vi ska göra nåt. Sen ska jag äta, bara fadern i detta hus kan komma hem och ge mig nåt att leva på så ;) ikväll blir det filmtittning hos august, skönt att ta de lite lugnt.. jag är så otroligt trött just nu efter morgonens tidiga uppstigning. Puss i regnet!

Jag var nyss ute och blev dyngsur i det förbannade vädret, fast lite mysigt är de ju också :)





/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0