BIANCA I DET BLÅ

Godmorgon världen! Klockan är halv ett och jag har inte klivit upp än.. jobbigt läge, fast skönt också. Gårdagen blev lite annorlunda mot vad jag skrev att den skulle bli! För vid fem tiden vandrade jag och familjen Lidèn upp till Vallen för släktträff och man kan ju inte annat än att älska dom hela högen!! Efter mat och sång blev det tipspromenad, sen lämnade vi gamlingarna och tog oss fram. Jag gick till Linn och åt super god tårta, sen bilade vi oss till Bjurvalla där resten av kvällen spänderades med trevligt folk! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men det återstår att se :) Men nu ska jag ta mig upp och äta lite frukost, puss.

Min söta kusin i poolen för några veckor sen :)




/ Fanny


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0