CAUSE THIS IS THE END OF THE RAINBOW

Gud va dålig jag är på att blogga just nu. Men vädret är så fint, och det görs saker hela tiden så jag har liksom varken haft ork,tid eller lust att sitta här framför datorn. Igår cyklade iallafall jag och Vickan med killarna till Önbo. Det va ju inte lite chill, attans va skönt väder det va! Jag och Vickan gick och shteekte hela dagen lång, hihi :) Sen igårkväll blev det bigbrother finalen i Andrès soffa, myspys. Och nu ska jag väl försöka ta itu med mina kläder som ska packas eftersom jag ska till mamma senare. Till Jullan och göra slingor ska jag klockan halv fyra också, ojoj.. ännu en fullspäckad dag! Börjar också bli nå sjukt taggad till nästa helg då de vankas skolavslutning och Swingfly på vallen! Entrèn är betald också, eftersom jag klöpp gräset här om dagen, haha!! ;) Nej, nu blev det mycket text, vi höres hörrenini!

Här har ni en del av bilder från i fredags, mer kommer senare.. när jag orkar :)

Present öppning!

Hiho, jag fick en leksakskamera :)

Linn diggade den också!

Hahaha!

Antooooon!

Robin.. ehehe

Jenny och Anton i poolen :)


/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0