I WILL ALWAYS REMEMBER

Mitt rum ser ut som katastrof!!!! Jag orkar verkliigen inte städa men jag måste, jag är också tvungen att skriva klart so uppsatsen tills imorron.. I morgon förresten så ska vi städa skåpen och greja i skolan.. Efter skolan så följer Jennifer med mig när jag äntligen ska få mina naglar fixade sen hem och träna. Jag antar att jag inte kommer hinna skriva nått inlägg imorgon och inte tisdag heller för då är vi nior i Stockholm hela dagen men vem vet? vi hörs någon gång ha det bra! :)

ena bilden är väll lite halvsuddig men jaa!



/ sara


kommentarer
Postat av: Linnea (FOTO)

Vilka fina bilder :)



hoppas du har fått en bra dag :D

2011-05-30 @ 16:59:25
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0