IT'S NOT HOW IT WAS SUPPOSED TO BE

Långhelgen börjar lida mot sitt slut, tråkigt. Gårdagen spännderades vid lunda med trevliga underbarlingar, en eld som värmde skönt och en stor fet chipspåse som satt perfekt i min mage! :-) Idag har jag, Ida och Vickan enbart slappat loss, skönt. Nu ska jag ta itu med lite plugg.. sen blir det nog några OC avsnitt som avslut på denna helg, som jag personligen tycker har varit ganska grym! Den bästa och roligaste på ganska länge, när jag faktikst tänker efter.. hiho, puss!

Länge sen jag träffade denna skitunge nu, söting.




/ Fanny

kommentarer
Postat av: juliaa

åh vilken goding, fina bilder! :)

2011-05-24 @ 18:20:49
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0