ALLA SÄTT ÄR BRA, UTOM DET DÅLIGA

Jag har inget intressant att skriva. Fast jo egentligen har jag ju endel att säga, men jag orkar aldrig blogga nu för tiden. Inte lika ofta iallafall, hemskt.. med tanke på att jag aldrig gör ett skit! Nej men illamåendet håller i sig som satan, så hade ingen ork igår. Onödig fakta, jag vet. Ännu mer onödig fakta är att jag måste plugga, eftersom det är ganska mycket just nu i ungefär alla ämnen. Men något bra är ju iallafall att jag ska till Julia imårn och förhoppningsvis gå därifrån lite blondare. Skönt! Nej, spanska boken....... here i come! eller lite OC istället kanske?.. mja.

Nyutslagna björklöv! Lite smått vårkänsla sådär, våren verkar dock ha blivit mer höst just nu, brrr.




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0